Fullspäckad helg

Herregud så sliten jag är nu. I lördags hade vi kräftskiva hos oss. Det brukar vi ha, och det hör var sista skivan i gamla huset. Vi hade så himla trevligt. Så mycket god mat, god dryck och så många skratt. En episk skiva! Men allt det roliga har tyvärr ett slut, så på söndagen var det bara att käka brunch och sedan sätta igång att städa ur huset. Tur vi hade lite folk som hjälpte oss!

Medan visningen pågick åkte maken, sonen och jag och slog ett par hinkar på driving rangen. Den här gången gick det åt pipan för mig. Hehe.

Nu sitter jag på bussen till jobbet med bihåleinflammation och ryggskott. Tja, någon gång måste väl kroppen säga ifrån. Tur jag inte har någon lektion idag. Bara planering. Skönt.

Haha. Om möjligt, ignorera dubbelhakorna som framträder extra tydligt på den här bilden.

1 www.nastasida.blogspot.se:

skriven

Ja men då är det snart i mål då om visningen är genomförd! Heja och Krya! /Annika

Svar: Tack, men det verkar långt till målgång just nu.Marknaden verkar vara trög, så det är inte lätt alls att sälja. Trist, men NÅN måste väl vilja ha vårt lilla, fina hus...
Nina

Kommentera här: