Äntligen helg!

Blir galen på blogg ibland. Skrev ett halvlångt inlägg och så försvann all text när jag publicerade. Sen försvann bilderna. Ingen bra dag. Nåja. Ville bara säga att jag är trött, less och längtar ihjäl mig till att visningarna ska vara färdiga så vi kan börja ha ett liv igen. #less
 
Kopplar av i soffan med lite Orlando Bloom... Mummmmmmms! Helgen kan inte starta bättre.
1 Elisabet Nielsen:

skriven

För säkerhets skull (efter ett par incidenter) skriver jag numera alla längre inlägg (t ex bokrecensioner o d) som ett utkast i Word och sparar det på datorn tills jag börjar bli hyfsat nöjd med det innan jag kopierar texten och klistrar in den bloggfältet. Sedan gör jag de sista, nödvändiga ändringarna - om några sådana behövs - och litet formateringar för att få det just som jag vill ha det.

Svar: När jag kommer ihåg så skriver jag i word, men oftast inte. Vet inte varför, för jag har ju ändå varit med om det ett par gånger att inläggen försvinner och så står man där med skägget i brevlådan och fnyser ilsket åt sin egen dumhet. Inte lär jag mig något av det heller, utan jag skriver i bloggen igen. Och igen. Och igen...
Nina

2 Anonym:

skriven

Känner igen det där när man hunnit loggas ut av någon anledning innan man kommit sig för att posta inlägget, så är allt borta sen... Bra att du gav det en andra chans och fick till ett inlägg ändå. Håller tummarna för en snabb försäljning (utöver de jag redan håller för ditt inskick tidigare i veckan förstås)!

Svar: Tack, snälla du. Och tack för tummarna också. De kommer behövas.
Nina

Kommentera här: