Jo, jag lever.

Dagarna går väääääldigt fort och jag hinner inte med. Alls. Den här bloggen är lågt prioriterad just nu då det är så mycket annat som rör sig runt om just nu.

Men jag kan berätta att jag har en ny tanke på mitt första manus. Min bebis som inte hittat något förlag hittills. Jag har klurat på det för jag gillar det så mycket och vill att det ska hitta utanför min dator. Nu har jag hittat ett annat sätt. Återkommer om det när jag klurat klart.

Tills dess bjuder jag på en vacker himmel.
1 Elisabet Nielsen:

skriven

Ja, man började ju nästan undra. Här har den ena efter den andra av romance/skrivar/bokbloggarna i vår intressesfär tagit time out eller tystnat helt. Roligt att inte du också försvinner.

Det skall bli spännande att se vad som händer med ditt manus när du klurat klart. Lycka till!

Svar: Tack. Jaså, är det fler som pausar lite? Jag är lite "off" nu känns det som, så jag hänger inte alls med. Nåja, när livet lugnat sig lite så ska jag bli mer aktiv igen hoppas jag. :)
Nina

2 Annika:

skriven

Vi får hålla ut i väntan på att du får mer tid :-)
Hoppas avbrottet ger inspiration och ett sug efter att skriva!

Svar: Tack. Jo, jag är sugen att skriva, men tiden räcker inte riktigt till som det är nu. Hoppas att det lugnar sig snart så jag får mer tid till att skriva det som är roligt och lustfyllt istället för att skriva tråk som jag gör nu. ;)
Nina

3 Helena Dahlberg:

skriven

Skönt att höra, härligt med nya idéer!

Svar: Ja, visst! Jag hoppas det ska bära frukt då istället. Vi får se vad som händer. :)
Nina

4 Sara:

skriven

Det låter spännande. Klura vidare du :)

Svar: Ja, jag ska klura på. Vi får se vad som händer... ;)
Nina

5 Helena Dahlberg:

skriven

Är så himla nyfiken på denna cliff hanger, när tror du att du klurat klart?!

Svar: Haha. Ska klura lite till, men snart ska jag berätta. Det är inget kioskvältande direkt, men jag vill ändå testa ett nytt sätt att nå ut med min "bebis". :)
Nina

6 Helena Dahlberg:

skriven

Ja, alla sätt är bra (utom de tråkiga)!

Svar: Haha. Sant! Vi får se om det håller. :)
Nina

7 Katarina:

skriven

Var det den som var romance? Kan du inte delta med den i harlequins romancetävling då, om det blir en ny sådan i vinter? Den borde väl isf annonseras snart... eller så skickar du helt enkelt in den till dem iaf? :)

Svar: Förlåt för sent svar. :( Jag ska verkligen kolla in Harlequin! Tack för tipset! Kram
Nina

8 Helena Dahlberg:

skriven

God fortsättning!!

Svar: Tack detsamma! :D
Nina

Kommentera här: