Min romancenovell är klar!

Jag fick till det till slut! Över en gofika med rabarberpaj och kaffe så satt jag och läste igenom det jag skrivit, och då kom jag på hur jag skulle lösa allt med novellen. Efter diverse omskrivningar så landade jag till slut på 11 814 tecken. Jösses vad jag slet för att få ner det till under 12 000 tecken. Omskrivningar, omskrivningar, omskrivningar, radera och skriva om igen. Men till slut så! En kärleksnovell på under 12 000 tecken har landat. 

 
Nu har jag ett par dagar på mig att låta det vila innan jag läser igenom för sista gången och skickar in. Känner mig oerhört stolt.
 
1 Anonym:

skriven

Ja vad roligt att höra, snyggt jobbat!!! Jag var sugen på den tävlingen också men fick inte igång nåt tyvärr, tagit semester från skrivandet. Två veckor kvar drygt tills vardagen är här igen och jag kan börja skriva. Längtar nu när jag läser om din inspirerande produktivitet!

Svar: Men åh, tack! Vad gulligt sagt av dig. <3
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Roligt att du lyckades landa under 12 000-teckens gränsen också - en verklig prestation. Grattis Nina!

Svar: Tack! Det var ingen "walk in the park" direkt. Herregud vad jag fick slita för att få ner den under 12000! Men det gick! :)
Nina

3 Anna:

skriven

Härligt! Bra jobbat :-)

Svar: Woohoo! Tack! :)
Nina

4 Anonym:

skriven

Jaa! Tjooho mamma, bra kämpat! Per aspera ad astra

Svar: Tack gumsan. <3
Nina

5 Agneta:

skriven

Wohoo! Kul! :)

Svar: Tack! 😃
Nina

Kommentera här: