Releasefest av Anneli Stålbergs fina bok Glashjärta!

I hällande regn tog vi oss till Skeppsholmen, min dotter och jag, för att gå till underbara Annelis efterlängtade release. Herregud så glad jag är för hennes skull att hon äntligen får ha sin release och får hålla sin bok i tryck. Och jag är lika glad för egen skull att jag äntligen får läsa den! Jag har följt Annelis resa ända sedan 2010, så det kändes verkligen så kul att få se henne sitta och signera sin egen bok.
 
Vackra Anneli strålade och motade bort alla fula regnmoln. Cavan var underbar, plockmaten galet god, boken fin och alla var så glada och lyckliga. Det kunde inte bli bättre release än så. Stort grattis Anneli till din bok, och stort, stort lycka till!
 
 
Ja, vad ska man säga?! Det var så gott. Jag åt säkert 10 av varje plock. Minst ... ;) Fast popcornen och chipsen lät jag bli.
 
Minicupcakes som var överjordiskt goda. Och så himla söta.
 
Minimacarons. Jag dog och kom till himlen. Mintchoklad. Hjälp så gott!
 
Här signerar hon min bok! MIN! 
 
 
 
Presentbordet. En dag vill jag också ha ett sådant här presentbord. :)
 
Anneli höll ett fint tal, sedan hennes förläggare. Förläggaren hade en ovanlig present till Anneli, och det var en sång framförd av en tjej som var helt otroligt duktig på att sjunga. Hon sjöng en känslosam sång helt acapella och rev ner jättestora applåder efteråt. 

När dottern och jag gick hem så hade det nästan slutat regna. En perfekt dag alltså.

Den här boken blev en perfekt födelsedagspresent till mig själv eftersom jag fyller år imorgon. :D
1 Åsa Hellberg:

skriven

Åh, jag önskar att jag var där. Tack för alla bilder:)

Svar: Varsågod. :)
Nina

2 Anneli:

skriven

Åh, vad roligt att uppleva det igen genom dina bilder. Tack underbara du för att du och din dotter kom och firade med mig! Det betyder så mycket att de som funnits med så länge, i både upp- och nergångar, är med när det äntligen är dags för release. För mig var det en magisk kväll. Jag är helt säker på att du kommer att ha ett sådant presentbord en dag och då vill jag vara där. Stor kram! ❤️

Svar: Tack att vi fick komma, Anneli. Det var verkligen en lika magisk dag för mig, trots att det inte var min bok. Men det känns verkligen speciellt när det ändå är någon som man följt så länge som äntligen kommer ut med sin bok, och den var verkligen SÅÅÅÅÅÅ bra.
Tack, hoppet finns ju kvar förstås att min bok ska hitta ett förlag, och då är du en självskriven gäst!

Kram ❤️
Nina

3 Annika:

skriven

Galet roligt att Anneli fått sin bok utgiven! En dag hittar du ditt förlag, och förhoppningsvis jag också. :)

Svar: Tack snälla du! Ja, det hoppas jag verkligen att en dag få bli utgiven, och jag håller tummarna stenhårt för din bok också. Du skriver jättebra!Kram
Nina

Kommentera här: