Sommarens läsning är räddad

I alla fall till viss del... Högen lär fyllas på, för jag kom på flera böcker som jag vill läsa precis efter jag skickat iväg beställningen till adlibris. Jaja.  Tur det går att beställa mer.
 
Har precis börjat med Josefine Lindéns bok. Den är otroligt bra.
 
Vad ska du läsa i sommar? Ge mig dina bästa tips!
 
1 caroline:

skriven

Jag får väl vara lite fräck och tipsa om min egen bok som är en riktig "sommarpärla". Tror och hoppas att du gillar den - "Om du bara visste". Stor kram Nina!

Svar: Din bok var faktiskt en av de som jag kom på lite för sent att jag ville ha. Så den står redan på min nästa "beställningslista" på adlibris. :) Det ska bli så spännande att få läsa den. Kram
Nina

2 Anne-Lie:

skriven

Vilken ära att få sällskapa med dessa författare! Hoppas du kommer gilla min "sommarpärla" :) kram från Anne-Lie

Svar: Hej Anne-Lie. Jag har just läst ut den och kommer lägga en recension i bloggen snart. Och ja, jag gillade. :D Mvh, Nina
Nina

3 Camilla Davidsson:

skriven

Här kommer tips om en till bok du måste läsa i sommar, min :) Under Vintergatans alla stjärnor som har release i augusti. Får jag skicka ett rec.ex till dig? Mejla mig gärna i så fall (hittar inte din mejladress på din hemsida).
www.facebook.com/camilladavidssonm

Soliga hälsningar,
Camilla Davidsson

Svar: Hej Camilla. Vad spännande! Jag läser jättegärna din bok, för den verkar precis som en bok i min smak. :) Mailar dig. Mvh, Nina
Nina

Kommentera här: