Så här jobbigt har jag det just nu

Höststormen river i huset, men här sitter jag och läser en ljuvlig bok och har en brasa som knastrar skönt. Livet är bra härligt ändå. 

 
Vad har ni gjort i helgen?
1 Marie: Mitt skrivliv:

skriven

Men vad mysigt!
Jag fick också en stund med en bok framför brasan i helgen, fast den boken handlar om en seriemördare, inte så hög mysfaktor direkt 😄

Svar: Haha. Nej inte direkt kanske. Men brasan i sig är ju hur mysig som helst. 😊
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Perfekt höstmys!

Svar: Visst är det?! 😊
Nina

3 Kristina W:

skriven

Haha ja du ser ut att ha det riktigt jobbigt ;) Gud vad avundsjuk jag blev på brasan. Det låter ju så härligt när det knastrar och knäpper!

Jag läste ut Allt eller inget i helgen och gick direkt vidare på Sofia Fritzsons När äventyret väntar. Har du läst den?

Sedan jobbade jag lite på mitt egna manus. Eller tja, jobbade och jobbade, jag slängde 80 % av det och nu ska jag kämpa vidare :)

Svar: Men eller hur. Det var jättesynd om mig. 😂 Jag bara älskar vår braskamin, den tänder vi i princip varje kväll. Så härlig värme.

Nej jag har inte läst Sofia Fritzsons bok. Den första har jag läst och tyckte om, så den andra ser jag fram emot.

Oj!!! Slängde 80%?! Det var tufft. 😱 Men hoppas att det blir något bra av det sedan.
Nina

Kommentera här: