På konferens

Är i Trosa just nu på konferens med jobbet. Herregud vad vi har ätit mat! Såååååå gott. Jag äter ju vegetariskt/glutenfritt och har fått jättegod mat som mina kollegor blev avis på, trots att de fick jättefin mat. Jag är så mätt så jag har ont i magen, haha. Men jag har i alla fall varit duktig och gick till hotellets minigym och tränade en halvtimme plus att jag promenerade i 40 min innan middagen. Heja mig. 


Nu ligger jag till sängs i mitt rum. Vi har alla fått varsitt dubbelrum. Så otroligt skönt att få sova i lugn och ro så jag hoppas att jag får sova gott. Är så trött nu så jag ska släcka och sova när jag skrivit klart inlägget. 

Ser fram emot hotellfrullen imorgon. Det måste väl vara jordens bästa uppfinning, hotellfrullen?! Lika bra att sova nu så blir det morgon snabbare. 

Mitt rum på hotellet. Rekommenderar verklugenTrosa stadshotell. Så mysigt här. Älskar Trosa. Här kan jag tänka mig att bo (om man hade råd att köpa nåt hus och om man hade ett jobb här). Så fint. 

1 Annika:

skriven

Låter ju som en toppenkonferens!
Äter också specialkost till viss del, och min erfarenhet är att kockarna numera verkligen anstränger sig med den så att det bli ÄNNU finare än "originalmaten".

Svar: Ja, det måste jag säga att de ansträngt sig till fullo. Herreminje så mätt jag blev. Jag var till och med proppmätt när jag vaknade imorse och det har nog aldrig hänt. 😊
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Instämmer beträffande hotellfrukostar. Oöverträffat, 110% vardagslyx och 24 karats guldkant på tillvaron.

Svar: Ja! Och denna frukost gjorde mig inte besviken heller. Underbart!
Nina

3 Helena Dahlberg:

skriven

Men vad trevligt det verkar! Har faktiskt två kollegor som bor i Trosa och jobbar hos oss vid Fridhemsplan. De verkar nöjda men skulle själv tycka det var väl långt...

Svar: Jag skulle gärna bo i Trosa, men då vill jag jobba i närheten eller jobba hemifrån för det är - som du säger - lite väl långt att pendla.
Nina

Kommentera här: