Läser och redigerar...

...om vartannat. Är helt uppslukad av Simonas nya bok, samtidigt försöker jag redigera lite på mitt eget manus. Det går sakta framåt, men det går ändå framåt.

 
Nu ska jag iväg och träna. Hej!
1 Elisabet Nielsen:

skriven

Som mamma sade (ropade efter mig, snarare) när jag höll på att lära mig cykla "Har du bara styrfart går det bra!"

Svar: Mammor är kloka. :D
Nina

2 Kati:

skriven

Heja!! Sakta men säkert tar du dig igenom det, det är jag helt säker på. Jag är förresten med i en alldeles underbar twitter"grupp" (en hashtag egentligen bara) som heter Turtlewriters. Det är precis vad det låter som :D Om du har twitter kan jag rekommendera den. Massor av härligt stöd och pepp!

3 Kati:

skriven

Heja!! Sakta men säkert tar du dig igenom det, det är jag helt säker på. Jag är förresten med i en alldeles underbar twitter"grupp" (en hashtag egentligen bara) som heter Turtlewriters. Det är precis vad det låter som :D Om du har twitter kan jag rekommendera den. Massor av härligt stöd och pepp!

Svar: Kanske jag får ta och kika där. Jag har inte varit aktiv på twitter på evigheter. Men ska kika in på den hashtaggen och se vad det är för något. :)
Nina

Kommentera här: