Nya böcker!

Det här är ju det roligaste som finns. Att köpa böcker! Nu har jag gjort en beställning på en massa böcker som jag varit sugen på, så nu ska här läsas! Tyvärr verkade postnord ha haft mitt paket som fotboll eller liknande, för det var helt söndertrasat och jag fick hålla på med utlämningsstället att gå igenom paketet så inget var förstört eller saknat. Suck. Tur i alla fall att alla böcker var kvar och att de var hela och fina.

 
 
Anar ni ett tema bland (flertalet av) böckerna? :D
1 Elisabet Nielsen:

skriven

Romance!!!

Du har en av mina absoluta favoritböcker där, Lisa Kleypas Devil in Spring. Jag kan inte sluta läsa om den.

Svar: Åh vad spännande det låter. Ser fram mot att läsa den.
Nina

2 Marie: Mitt skrivliv:

skriven

Så kul med bokleverans, men trist med Postnord.
Gryningsstjärna är den enda av böckerna jag läst, den var bra! :)

Svar: Vad kul! Då har jag något att se fram emot. :)
Nina

Kommentera här: