Trötthjärna 2.0

Idag går det inte så bra att skriva. Har inte fått ihop ett enda ord. Hjärnan går på lågvarv och orkar inte producera något användbart. Vi hade besiktning av huset idag, och det gav ju några punkter som måste åtgärdas innan visningen om 2 veckor. Jag har nog omedvetet varit spänd och nervös för detta, för nu känns det som det släppt lite. Nu vet vi var bristerna i huset finns och vad vi ska göra åt dem. Bra det. Men det gav härdsmälta i hjärnan. Lika bra att ge upp för idag. Har suttit och stirrat på dokumentet och inte vetat var jag ska ta vid och vad jag ska skriva nu. Nåväl, bättre tur imorgon får vi hoppas.
 
För övrigt är jag supernyfiken på Lina Forss' bok Arvtagerskan, som är första boken i en ny trilogi. Stockholm romance. Det låter som något i min smak det.
Arvtagerskan
1 Sara:

skriven

Arvtagerskan är jag också nyfiken på. Tror jag ska försöka inhandla den på bokmässan!

Svar: Jag ska dessvärre inte till bokmässan i år heller, så jag får väl köpa den på adlibris som vanligt. ;)
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Typisk dålig skrivardag. Ibland, vill hjärnan helt enkelt inte. Hoppas du haft större tur i dag.

Svar: Nope. Inte ett ord idag heller... :( Men det var pga jobb, inte pga brist på kreativitet.
Nina

Kommentera här: