Release imorgon! Hurra!

Åh, vad roligt det ska bli imorgon! Release för Simonas nyaste bok, En enda risk.Satt och funderade på vilken min första releasefest var, och det måste nog ha varit Simonas bok Betvingade för 4 år sedan. Lite bilder finns från min gamla blogg HÄR.
 
Simona skriver i sin blogg idag om Do´s and don´ts på releasefester, vilket jag tycker är nyttigt att påminna sig om då och då. Särskilt det där med att man är många där som känner sig exakt lika bortkommen som en själv. Hu, så många gånger jag gått på releaser och känt mig som ett fån, men alltid hittat någon att prata bort en stund med. Så många trevliga människor jag träffat genom åren pga bloggen och skrivandet. Vilken ynnest.
 
Hoppas få se någon av er imorgon hos Simona. Jag är där med min dotter. Kom gärna fram och säg hej om det är någon som skulle vilja det. :D Annars får jag se om jag känner igen någon av er. Tyvärr svårt, då jag har svårt för att känna igen männniskor och komma ihåg namn (en brist för mig som lärare - jag vet!).
 
Ses vi imorgon?! 
 
Hurra!
1 Sara:

skriven

Hoppas ni får det jätteroligt och glöm inte fota...massor ;) Jag önskar att jag också hade kunnat gå, men Stockholm är lite för långt bort och dessutom är min man bortrest med jobbet den här veckan. Förhoppningsvis kanske man kan få en skymt av Simona under bokmässan :)

Svar: Japp, har fotat massor. Ska försöka få till ett inlägg nu. :) Hoppas du får träffa henne i Göteborg. :)
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Vi ses - om vi känner igen varandra :)
Jag har litet av samma problem med namn och ansikten. Men leta inte efter en rödhårig och kortklippt kvinna, bilden har några är på nacken

Svar: Ja, vi kände ju igen varandra! :) Kul att träffas!
Nina

Kommentera här: