Höstmys

Vilken härlig helg jag har haft! Vädret har ju varit helt underbart här i skärgården, och den här tiden på året är så underbar när träden glöder och luften är frisk och klar.

Vår skog på tomten. Färgerna... färgerna!
 
I lördags kom syrran med familj hit och firade mina barn (dottern fyllde år sista september och sonen fyller år nästa vecka). Vi åt gott och gick en lång promenad i området och pratade om ditt och datt. Så skönt och hela dagen var bara härlig.
 
Idag åkte vi till Hem & Hus-mässan i Älvsjö för att kolla läget lite. Den var inte så jättespännande, men Chokladmässan var desto trevligare.
 
Nu ska jag kolla klart Beck innan det är sovdags. Imorgon ska jag börja kolla lite på manuset igen.
1 Marie: Mitt skrivliv:

skriven

Låter som en skön helg. Lycka till med ditt manus!

Svar: Tack, snälla du!
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Håller med om färgerna. Och luften. Fantastisk tid. Lycka till med manuset!

Svar: Tack snälla du. Och visst är det en ljuvlig tid nu.
Nina

Kommentera här: