När ska jag hinna?!

Livet är smått kaotiskt just nu. Måste ha en ny visning av huset på söndag, vi ska ha vår traditionsenliga kräftskiva på lördag (dagen innan visningen!), jobb, jobb, jobb. Och så börjar pluggandet på fredag. När ska vi hinna fixa allt?! Mitt skrivande får stryka på foten just nu, för jag orkar inte. Till råga på allt har jag en förkylning på g känns det som. Kan inte september bara vara över snart?

Snart flyttar vi ut till skärgården. Längtar...

1 www.nastasida.blogspot.se:

skriven

Igenkänning! När vi renoverade hus och flyttade la jag ner mitt skrivprojekt ett par månader på grund av allmän stresspanik. Men, det innebar oändligt mycket tid till att tänka på manuset, och när jag väl kunde ta mig tid till att skriva igen gick det väldigt mycket lättare än innan. Hafv förtröstan 😄 det kommer att gå bra! Tänk att sitta sedan där i skärgården och skriva 😊 //Annika

Svar: Haha.Ja, det är just det jag väntar på, att få sitta där på min altan och skriva. :) Tack för pepp, det behövs när jag känner att jag inte hinner med någonting mer än att bara fixa, röja och städa. <3
Nina

Kommentera här: