Hybrisen checkar in

Alltså mitt manus. Jag säger då det. Hur bra är det inte?! 

Låt oss tala om hybris. Haha. Idag älskar jag mitt manus och tycker att det är världens bästa. Imorgon vete Gudarna vad jag tycker, så det är lika bra att njuta så länge det varar. Hybrisen går upp och ner, och jag är så GLAD att den checkat in nu för ett bra tag. Jag hade ju tappat allt självförtroende när det gäller skrivandet, så jag skrev inte en bokstav på närmare ett år. Men nu är jag tillbaka med besked, så jag hoppas att hybrisen trivs hos mig och bor kvar ett tag till.

 
Hur gör ni när ni tappar skrivlusten?
1 Anonym:

skriven

Ja, låter fantastiskt! Har inga supertips när det gäller skrivlusten. Startade min blogg i vintras när skrivandet kändes segt, har hjälpt massor faktiskt!

Svar: Visst gör det?! Att blogga är det bästa som hänt mig. Så mycket jag lärt mig, och så många människor jag träffat genom den. Fantastiskt. :)
Nina

2 Annika:

skriven

Äsch, jag tyckte det var uppfriskande att läsa att du gillar ditt manus! Eventuellt de senaste dagarnas bästa pepp.

Svar: Haha. Tack! :)
Nina

3 Elisabet Nielsen:

skriven

Passa på att njuta av den känslan så länge den varar. Bästa peppen när det gäller skrivandet!

Svar: Åh, jag njuter för fullt! :D
Nina

4 Sara:

skriven

Vilken härlig känsla! Hoppas att den håller i sig länge. Lycka till med det fortsatta skrivandet!

Svar: Det är verkligen en toppenkänsla. Tack snälla du. <3
Nina

Kommentera här: