Beyond trötthet

Så trött och slut att jag tror det är något fel på mig. Jag brukar vara trött, men det här är en trötthet jag inte känner igen. Orkar verkligen ingenting. Nå, nu är det snart helg. Jag är lektionsfri idag (tack och lov) så dagen blir hyfsat lugn förutom att jag ska ha ett muntligt prov med en elev. Sedan är det helg och jag ska inte göra ett smack! Vila är vad jag ska göra, så får vi se om tröttheten blir bättre.

1 www.nastasida.blogspot.se:

skriven

Du har en del omkring dig just nu, om några år kan du se tillbaka på den här tiden och förundras över att du lyckades stå upprätt mitt i alltihop 😊 //Annika

Svar: Tack för omtanken. Kram <3
Nina

2 Elisabet Nielsen:

skriven

Hoppas det blir bättre snart. Minns att jag någon gång, någonstans läst eller hört om ett knep för att klara det tilltagande höstmörkret som lät ganska gott. Man skulle börja varje dag under hösten med ett stort glas färskpressad apelsinjuice och en rad mörk choklad (god kvalitet och hög procenthalt). Inte för att det kanske botade någonting, men för att det skulle ge ett extra energitillskott - och en känsla av vardagslyx och välbefinnande.

Minns dock inte om det skulle vara före frukost eller som en efterrätt till frukosten. Vem vet, kanske är det värt att prova?

Svar: O vad gott det lät! Kanske värt att testa! Tack för tipset. :)
Nina

Kommentera här: