5 saker ni inte visste om mig

1. Jag förstår flamländska/holländska relativt bra och kan prata språket hjälpligt efter att jag hade en kille från Belgien i min ungdom.
 
2. Jag höll på att drunkna i en simhall när jag var 8 år. Kommer ihåg det magiska ljuset som blev i vattnet när jag sjönk mot botten. Det sägs att det är den vackraste döden, och det kan jag hålla med om. Min morbror räddade mig. Sedan dess är jag livrädd att bada där jag inte bottnar.
 
3. Älskar att brodera, även om jag inte gjort det på ett bra tag nu då böcker och skrivande tagit över. 
 
4. Jag spelade innebandy i ett div. 1-lag i Malmö när jag bodde där. Dock hann jag aldrig spela någon match med dem då jag flyttade. Hann bara vara med och träna med dem en månad. Jag spelade högerback.
 
5. Jag var inte särskilt duktig i skolan, och i svenska hade jag bara en tvåa i betyg när jag tog studenten. Jag hade en gräslig lärare som fick mig att hata lektionerna i svenska. Läste upp betyget sedan på Komvux.
 
 
1 Katarina Persson:

skriven

Vad kul att få veta mer om dig, roliga detaljer med. :) jag hade också dåliga betyg i svenska fast i högstadiet då jag var extremt less på allt. Sedan blev de bättre i gymnasiet och även jag läste klart dem på komvux. :)

Svar: Tack, vad kul att du tycker det.:) Visst är det tur att Komvux finns. Även om det inte går på samma sätt att "läsa upp" betygen som då. :/
Nina

Kommentera här: