Det här tänker jag på...

  • Vad ska jag skriva om i min C-uppsats?
  • Hur kommer världen se ut om Tok-Trump vinner i USA?
  • Hur tusan ska man få stopp på kriget i Syrien??
  • Finns det något mer jag kan sälja på Blocket...?
  • Vad ska jag skriva om i nästa scen i manuset?
  • Är det dags att lägga sig nu?
Ungefär så.
 
Vad tänker ni på?
Jag i min skrivarlya.
1 Helena Dahlberg:

skriven

Haha, jag är också inne i en blocketsväng nu och säljer av grejer som bara är i vägen. Vårt förråd är yttepyttigt så nästan inget som kan sparas... Är det klart vad ni ska flytta till eller säljer ni först?

Svar: Vi har redan huset klart. Det blir ett hus ute på Ingarö (skärgården) som vi satt och budade på när vi var på resa till Zakynthos i maj. Där satt vi med vin i glasen kl 20 en kväll och budade på ett hus. Overkligt. :) Så nu ska vi "bara" sälja det här huset... :/
Nina

Kommentera här: