Det här ser jag fram emot!

Simonas release! Äntligen får jag lägga vantarna på den nya boken. Som jag har väntat. Den är ju så himla snygg, eller hur? Älskar omslaget, och jag är så grymt avundsjuk på Simona som kan skriva så bra böcker. Längtar till den 1/9!
En enda risk
1 Elisabet Nielsen:

skriven

Ja, men visst är Simona helt makalöst suverän? Och vilka böcker hon skrivit!

Har förbokat den här på Bokus, innan jag visste att det skulle bli en releasefest - kunde inte bärga mig. Håller med om att omslaget är läckert, kanske det läckraste i hela serien. Älskar kombinationen av de där närmast magiskt blå tonerna!

Svar: Jamen visst är det vackert omslag?! Älskar det, och böckerna är verkligen så fina tillsammans. :)
Nina

2 Helena Dahlberg:

skriven

Å ska du gå på releasen? Hoppas det så du kan skriva lite på bloggen sen för oss som inte är där. Jag missar pga. konferens i jobbet i Göteborg. Jag reser så sällan i jobbet så extrem otur att det blev just den dagen :(

Svar: Ja, jag tänkte gå på den. Jag hoppas det inte kärvar till sig med jobbet, men jag borde hinna dit i tid. Lovar att fota och skriva sedan på bloggen. Men det var väl typiskt med ditt jobb. Den berömde Murphy som kom och knackade på... :(
Nina

Kommentera här: