Tittade på mitt manus idag

Kunde inte hålla mig längre, utan jag öppnade mitt manus och läste igenom vad jag skrivit. Såg på datumet att jag inte öppnat det sedan i början av november, och nu när jag läste igenom det så inser jag hur mycket jag saknar det. Men men. Bara vänta ett tag till... "Skabara" skriva uppsats först... 
 
 
1 Marie: Mitt skrivliv:

skriven

Trevligt med ett besök i manuset som väcker längtan, kul att ha något att se fram emot 😊

Svar: Ja, verkligen. Det kändes jätteskoj att läsa igenom och bekanta sig med personerna igen. :)
Nina

2 Anonym:

skriven

Härligt att det känns så inbjudande att börja skriva igen. Lycka till med uppsatsen!

Svar: Det känns jättespännande. Dock är det en bit bort... Skabara först... Tack för lyckönskningar. De behövs!
Nina

3 Elisabet Nielsen:

skriven

"Anonym" var jag, tidigare i dag och från en annan dator, om du undrar. Jag är så van att från min egen dator är alla uppgifter automatiskt förifylld att jag inte tänkte på att jag hade behövt fylla i uppgifterna igen innan jag såg resultatet.

Svar: Haha. Ja, herregud så många gånger jag gjort samma sak. :D
Nina

4 Annika:

skriven

Vilken skön känsla ändå, att ha manuset som väntar lite som en stor skål med praliner ;-)
Vilka vackra tulpaner, känns som vår att titta på dem!

Svar: Åh, vilken härlig liknelse! Gillar hur du tänker med pralinerna där. ;D
Visst är tulpaner våriga. Älskar verkligen tulpisar. :)
Nina

Kommentera här: