Releasefest för Camilla Davidssons tredje bok

På Tändstickspalatset i Stockholm bjöd Camilla Davidsson in till sin förhandsrelease av den tredje boken i serien om Emma, Änglarna dansar i gryningen. Jag älskade hennes tidigare böcker, och recensioner finns HÄR (Under vintergatans alla stjärnor) och HÄR (Pensionatet vid världens ände). Det var en frukostrelease, så inte nog med att den strålande vackra författaren och hennes fina bok fanns där, vi blev också bjudna på en smarrig frulle med bröd, pålägg, grönsaker, smoothie, juice, kaffe (godaste kaffet jag druckit på länge) och go'fika. Så mätt!
 

Dottern fotar medan Camilla signerar min bok! MIN!

Men visst var dessa salt- och pepparkar bedårande söta?! Fick ingen bild på frullen dock, då jag var så hungrig så jag åt direkt. 

Ljuvligt vackert omslag!



Det är jag helt övertygad om att jag kommer göra, Camilla!

Kommentera här: