Idag kom boken jag väntat på.

Det här är boken jag väntat på jättelänge. Lustjakt av Annika och Vera Ahlverström. Annika följde jag för många år sedan på bloggen, då hon - liksom jag - var/är en skrivande människa. Jag fick läsa manuset som hon skrev, och jag tyckte det var otroligt bra. Sedan slutade hon blogga och vi tappade bort varandra lite. Så hittade vi varandra igen, och i samma veva så hade hon funnit sitt livs kärlek och skulle till att gifta sig. Hon och Vera har sedan tillsammans skrivit om en del av manuset sedan jag läste det, så det ska bli oerhört spännande att få läsa om. De har en ny bok på gång som heter Facerape, och den läste jag början av på sajten kapitel1.se och fastnade totalt. Så himla spännande. Längtar efter den också. :) Men först ska jag läsa den här. 

 
Ja, det hoppas jag också att ni får!

Kommentera här: