En annorlunda release

I fredags var jag på en lite annorlunda release. Min dotter har i år läst engelska 7-kursen i gymnasiet och genom den har de gjort ett projekt. Alla i klassen ska skriva en novell (på engelska förstås) kring ett i förväg utvalt tema. Det handlar om en terapigrupp med en mängd olika personligeter som berättar sin berättelse. Antologin trycktes upp, och i fredags var det bokrelease. Boken har till och med ISBN-nummer och allt! 
 
Min begåvade dotter har tecknat omslaget! Visst är det fint?!
 
På releasen fick alla elever läsa en bit ur sina noveller. På engelska. Det ska verkligen bli SÅ spännande att få läsa den.
 
Bokbordet. Min dotter och jag gick och fikade efteråt eftersom allt fika redan var slut när vi kom till releasen! Där skrev hon en signering till mig i min kopia av boken. Tror hon fick blodad tand vad gäller skrivande i och med detta... Hehe. Jag är idag en SÅ stolt mamma till min lilla, stora tös som har fått en novell publicerad. Det är stort! ❤️

Kommentera här: