Release för Simonas ursnygga bok! Hurra!

Åh så glad jag är idag. Glad att jag trots en förlamande trötthet masade mig till Akademibokhandeln för att vara med när Simona Ahrnstedt hade släppfest för sin fjärde bok, En enda natt. Alltså omslaget! Omslaget! Herregud så fint. Och rosa bubbel och chokladpraliner. Kan inte bli bättre än så egentligen. Nu ska jag sätta mig och läääääääsa och försvinna in i en annan värld en stund.
 
Toodles!
Simona pratar om sin bok, sitt skrivande och om romancegenren. Bubbel och fin bok i förgrunden. ;)
 
Mums! Rosa bubbel är aldrig fel. Aldrig.
 
Praliner. Vindruvor. Vita dukar. Rosor. Så smakfullt i dubbel bemärkelse.
 
Simona signerar för glatta livet.
 
Boken. BOKEN! Weeee!!!
 
Signerad och fin. MIN!
1 Simona:

skriven

Tack att du kom Nina!
Kram!

Svar: Tack för en härlig release!Kram
Nina

Kommentera här: