Jag inte bara skriver... jag tränar också.

Fredagar är ju mina lediga dagar, och idag gick jag till gymmet. Har inte varit där på en vecka så det var verkligen dags. Så skönt att få ta ut sig och jag var där nästan 2 timmar och kämpade på. Det är så skönt inte bara för kroppen, utan även för knoppen. Jag får bara fokusera på träningen och tänker inte på något annat och det är så skönt för min hjärna att få göra det. Bara vara. Inte stressa eller tänka på jobb, plugg eller annat. Bara vara.

Ursäkta för en superful bild, haha. Jag tog den snabbt innan någon annan kom förbi så därför är den suddig, och jag ser verkligen jättekonstig ut. Oproportionerlig liksom. Nog för att jag har ridbyxlår, men sådär??! Hell no.
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe innan det är dags att hämta sonen i skolan, och om ett par timmar har hela familjen påsklov! Wiihoo!

Kommentera här: